Jag vaknade!

Jag är uppe i tid! :D Jag är uppe i god tid nog för att blogga och äta frukost i lugn och ro, det trodde jag fan aldrig!
Idag klockan 10 har vi mötet, jag är lite nervös eftersom att det är jag som typ "har koll på allt"... Jag har fan inte koll på allt, jag har egentligen ingen aning om vad vi håller på med! Får hoppas det går bra iallafall!.. :S

Jag har vunnit två aktioner på tradera, två böcker väntar jag nu på att få hem! :D Tradera är att himla smidigt sätt att få böckerna lite billigare än i vanlig butik. Jag har inte så mycket pengar att röra mig med varje månad så jag brukar inte köpa böckerna, lånar oftast på biblan. Men det är ju roligt att ha böckerna!! Så det är klart att jag önskar att jag kunde köpa varena än och fylla min bohkhylla med en massa snygga omslag. Men i och med tradera kan man som sagt fynda litegrann och hinna få hem en del för väldigt bra pris! =)

Skönt med fredag idag! Har inga som hellst planer för i helgen. E ville att jag skulle med ut ikväll men jag vet inte om jag är så peppad på det. Flera av mina vänner ska börja plugga så deras nollningar börjar typ idag så de kommer ha fullt upp. Aja, får väl se om det dyker upp nåt spännande under dagens lopp.

Nu ska jag göra mig klar inför jobbet! Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0