Lagar mat

Jag lagar improviserad mat, det är jag bäst på! Bara slänga i det som finns hemma, och göra till en gryta, det lev det igår, men idag kära vänner blir det ingen gryta, utan det blir wraps. Mumma (förhoppningsvis :P). Men det blev jääävligt mycket mat, ser ut som om jag lagar till ett hela fotbollslag eller nåt, så nu har vi fan käka hela helgen! Det är ju ioförsig bra! Har inte så mycket pengar att röra mig med just nu så jag tänker rensa frysen på allt ätbart i några dagar nu. Kommer vara bra, för det första rensa ut frysen!! Vår är proppfull med en MASSA saker som man har använt till matlagning någongång, lagt i frysen och sen glömt bort. Så sen när man behöver det igen när man ska laga det igen så köper man en ny. Som Wook grönsaker tex. tror jag hittade fyra påsar med det! :P

Jaja, tillbaka till maten.. En bild in action!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0