Måste ta mig upp imorgon!

Ikväll såg jag och Älsklingen en jättebra film The orphanage, Gud vad den berörde mig. Samtidigt som jag vissa stunder satt och var livrädd (det är en skräckfilm) så var den samtidigt mycket sorglig. Till och med Älsklingen sa när den va slut att han typ hade tårar i ögonen.

Sen satte jag mig med en kopp kamomillte och min kära bok! Hade det riktigt mys!
Men nu ska jag gå och lägga mig bredvid min karl så vi kan sova. Jag måste ta mig upp tidigt imorgon, har möte klockan 10... Jag som inte tagit mig upp innan klockan 11-12 på hela veckan, hur ska det gå? Önska mig lycka till!

Slänger in en stooor bild från kvällen!



Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0