Mör i skallen

Nu ska jag snart hem till min Älskling! Jag har varit på jobbet hela långa dagen och börjar bli lagom mör i skallen, så nu ska jag hem, koka mig en kopp te och läsa litegrann tror jag. Hade tänkt se på "Singelmammor" eller var det heter som kommer på SVT men tror inte jag orkar sitta framför ÄNNU en skärm som jag nu gjort hela dagen. Känns mycket mer lockande att fortsätta läsa boken. Har redan plöjt igenom en tredjedel av boken.. Gud vad upprörd jag blir att saker och ting faktist får gå till sådär i vårt Svenska samhälle! Ska inte börja gå in på det nu för då kommer jag bli arg och skriva värsta långa inlägget och då kommer jag ju aldrig hem.

Hoppas älsklingen är på bra humör när jag kommer hem, tvivlar dock på det men man kan ju alltid hoppas!
Är Älsklingen glad är jag glad, är han inte det är jag ledsen. BLÄH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0