Opepp på det mesta idag

Godmorgon! Nu sitter jag här i vanlig ordning och äter frukost, ska försöka åka in till jobbet tidigare idag och få en massa gjort som jag inte gjorde igår för att jag var världens dåligaste människa.
Idag vet jag att M kommer till jobbet, men hon kommer efter 16 så jag får klara förmiddagen själv.

Filmen vi såg igår, Beneath the planet of the apes var fan den sämsta film jag någonsin har sett!! Helveeete vad kass! Jag som faktist gillade ettan, men nä, denna var värdelös! Hur ska man efter den orka se resten av filmerna? För i en filmserie måste man ju se alla, man bara måste. Så nu blir det väl till att härda ut och se resterande filmer, tror att det är två till.

Jag känner mig inte alls peppad på dagen, men jag MÅSTE hitta peppen och orken.. För jag har så sjukt mycket att göra. Alltid när jag är såhär opepp eller lite "down" så har jag sjukt svårt att koncentrera mig och göra saker som borde göras.  Med en deadline till imorgon kommer inte denna opepp-period särskillt välkomnat. MÅSTE FÅ SAKER GJORT!

Nu ska jag göra mig iordning. Sen ska jag springa till biblan och lämna tillbaka Flickan och skulden. Jag kommer med en recension senare idag tror jag, om jag hinner.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0