Sömn är bra!

Jag har sovit sjuukt mycket nu! Som jag skrev i förra inlägget sov jag heela kvällen igår, sen somnade jag igen vid ca 03.30 och sov fram till 12 - 12.30. Det är myyycket sömn!
Vad som händer idag har jag ingen aning om... Funderar på att dra till mamma och sitta där och mysa. Syrran skulle vara hemma med några kompisar tror jag, men får ringa och höra om jag kan komma förbi iallafall. Tänkte sitta hos mamma och mysa med boken. Är fortfarande sugen på att hitta på nåt, men folk nollas fortfarade.

Tror det regnar ute idag också, då blir man lagomt nere och vill mest sitta inne. Men det kan fortfarande vara väldigt mysigt, för då har man en anledning att sitta inne utan dåligt samvete! =)

Jaja, får se vad dagen har att erbjuda! Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0