Längtar tills imorrn!

Följ min blogg med bloggkoll Är fortfarande kvar på jobbet, kommer nog vara det ett antal timmar till. Jag har fastnat i min planering och jag vet inte riktigt hur jag tar mig vidare. Det är svårt också när jag inte har någon här att bolla idéer med, men men.
Får se när jag åker hem härifrån, har ändå ingenting att göra hemma så det är lika bra att vara kvar här så länge som möjligt och få en massa gjort. I vanliga fall hade jag velat hem och läsa men nu har jag ingenting, förutom en Arkiv X bok med värdelös översättning, så det känns inte allt för lockande. Men imorgon!! Då får jag hämta ut boken på biblan. Hoppas bara att den person som lånat den innan inte glömmer att lämna in den så att den blir försenda så att jag inte får den imorrn.. Helvete vad förbannad jag skulle bli då!!

Idag flyttar J... Hoppas allt går bra på resan för honom. Han skulle ta tåget ner och jag tycker att det där tåget är ganska smidigt. Men har för mig att han skulle byta tåg i Stockholm.. så jag hoppas att det inte blir nåt problem där nere. Eller att tåget härifrån är jätteförsenat så han missar det andra eller nåt annat drygt. Nej nej, hoppas allt går som det ska! Det tror jag det gör. :)

Men men, nu tror jag att jag ska gå och sno lite mer bullar i köket och fortsätta med planeringen.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0