Hej då till J

Ikväll har jag inte gjort någonting alls. Efter att jag träffat J och vi käkat middag på Subway gick jag hem och la mig i sängen, låg där i flera timmar.. var vaken och sov om vart annat. Gick sedan en liten promenad till affären och köpte en tomat och en Hänt Bild tidning. Så resten av kvällen har jag legat och läst tidningen och har även läst ut Narnia: Min morbror trollkarlen, den första boken i bokserien.
Jag längtar till på måndag, för då får jag äntligen hämta boken jag har reserverat på biblan. Jag är sjukt sugen på att kasta mig in i en av böckerna på min Boklista. Narnia och Arkiv X böckerna jag har läst medans jag väntat på att den ska komma in är bara tidsfördriv.



Imorgon ska jag jobba, känns kul för vi ska börja på ett nytt projekt. Så jag har framför mig en massa planering och uträkning, och sedan på torsdag är det möte. Jag är ändå väldigt peppad på att börja på någonting nytt! =)

Nu ska jag se om Älsklingen är på myshumör! Ska även lägga upp boklistan i ett nytt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0