Design hjälp?

Jag har inte uppdaterat så mycket idag, det är för att det inte har funnits så mycket att skriva om. Just nu är jag hos mamma en sväng. Har läst litegrann och sett på tv, just nu käkar jag chips och kollar runt på bloggar. Ska återgå till boken om en liten stund.

Jag skulle verkligen vilja ha en ny design till bloggen. Ingen som vill erbjuda sig att göra en åt mig? (A) Eller vet någon som brukar hjälpa folk med deras design och gör det åt dem? Skulle vara tacksam för hjälp för jag är VÄRDELÖS på det men jag vill ha en snygg design där man ser att det är en bokblogg! =)

Oj, glömde att jag höll på att blogga, fastnade i en annan bokblogg! Sorry! Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0