Hitta på någonting?

Nu är mötet färdigt och jag har precis kastat i mig lunchen. Mötet kändes jättebra, känns som att vi kom till klarhet med en massa och det verkar verkligen möjligt att genomföra detta. Nu vill vi bara komma igång så fort som möjligt så att vi kan börja tjäna några pengar! =)

Vet fortfarande inte vad jag ska göra i helgen. Känner mig sugen på att hitta på någonting som sagt, är lite rastlös. Skulle kännas kul att göra någonting, jag som är på jobbet heela tiden nu känns det som och sen kommer jag hem och sover. Tror jag behöver hitta på någonting roligt! Messade precis en gammal klasskompis för att höra om han vill ses. E ville som sagt gå ut på krogen, men vet fortfarande inte om jag är så peppad på det.

Men nu måste jag ringa runt lite samtal så vi kommer igång med arbetet så fort som möjligt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0