Snart får vi veta...

Nu sitter jag här och äter frukost igen, det har blivit lite av en rutin denna vecka. Jag vaknar, gör frukost, sätter mig vid datorn och bloggar. Det är som skönt! Jag kan göra det helt i lugn och ro eftersom att Älsklingen fortfarande sover.

Idag har vi mötet på jobbet angående om vi ska ta på oss uppdraget eller inte, om vi får siffrorna att stämma. Jag är spänd men det känns roligt! Skulle vara så spännande om det går igenom och om allt går som vi vill och vi tjänar en massa pengar, för det är ju det som  är tanken. :P

Jag har inte så mycket mer att berätta, ska gå och duscha, göra mig iordning och sen strutta till jobbet. Egentligen vill jag bara ligga hemma i sängen med Sanningen om diamanter , somna ibland för att sen vakna igen och läsa en stund till. Bara ligga där under täcket hela dagen, gud så skönt!
Men men, duschen va det!

Höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0