Hur gick det där till?

Jag sitter i täfte just nu. Jag skulle ta bussen som gick 10.05 in egentligen för att ha mer tid på stan idag. Men jag sov istället ocj åkte in med 12.20. Jag trodde att jag var tvungen att åka in till täfte för att hämta min lönecheck som jag trodde skulle komma med posten eftersom att jag inte gett mitt kontonummer till min chef. När jag kollar i brevlådan ligger det ingenting där! Helvete, tänker ju jag. Nu kan jag ju inte köpa några julklappar... Vad göra!?
Jag går in på swedbank för att se om jag har någon hundring kvar iallafall.. Vad ligger där? Joo, hela min lön!! Hur kan den ha hamnat där när jag inte gett upp mitt kontonummer till honom? Jag fattar inte? Jaja, det var ju bra det för nu blir det julklappar iallfall. Skulle bara ha vetat det där innan så jag sluppit åka in till täfte helt i onödan. :P

Så snart bär det tillbaka in till stan och sen ikväll in till täfte igen för att ha uppesittarkväll med pappsen och syrran. Vi blev klara med pappas julklapp igår och den blev faktist mycket, mycket bättre än vad vi förväntat oss. Mamma hade tydligen sagt att vi skulle misslyckas totalt.. haha. Vad bra att hon tror på oss? ;)
Vi tror att pappa kommer bli såå glad och nöjd med den!

Nu ska jag skriva en bokrecension och sen hoppa på bussen igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0