I just wanna have fun...

Ikväll har jag en dejt med kära Flaskan Sprit, och jag längtar! Ska bli så skönt och roligt att göra nåt för en gångs skull.. var länge sen jag träffade dessa goa människor också så det ser jag fram emot.
Det ska även bli skönt att få berusa sig lite och jag hoppas berusningen blir som jag tänkt. Antingen blir jag lagom full och glad och allt är frid och fröjd, eller så förstärks alla mina negativa känslor och jag blir en jävla lipsill som sitter i ett hörn och vill dö. Jag hoppas så in i helvete att det blir det förstnämnda för jag känner att jag BEHÖVER ha en kul kväll utan massa ångest, men främst hoppas jag ju för mina kära vänners skull, inte förstöra deras kväll med att sitta å böla.. fy nej!

Snart ska jag, pappsen och lillsiz iväg och adventsfira hos farmor, det kan bli spännande. De tidigare gånger vi varit där har det varit ett par där som e ditbjudna för att spela och sjunga... och jag och lillsiz kan fan aldrig sluta skratta åt dem. Mannen i det hela e ganska söt okey, men HON... hon kan fan inte ens sjunga åsså e det sådär fjantigt på nåt sätt.

Men men, jag får kaffe iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Saga

hoppas du får skoj ikväll och att det blir en lyckad fylla :) sen i somras har i princip alla mina fyllor slutat med att jag storbölat! alltså, jag gråter ALDRIG. men just nu gör fan inte spriten gott mot mig. illa, illa :D

2008-12-06 @ 14:52:29
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0