Idol 2008

Jag kom på att jag har ju inte nämt vad jag tyckte att Kevin vann idol... UNDERBART! Jag missade ju själva finalen, vilket var skandal från min sida. Jag som typ inte missat ett ända idolavsnitt och som gör allt för att se idol på fredagarna missade själva finalen. Men jag hoppades från början att Kevin skulle vinna och så blev ju fallet!

Har nu suttit och lyssnat på vinnarlåten om och om igen.. och gud vilket fin låt. Jag tror att jag kommer egga den här. Tycker att det e en av den bästa vinnarlåtarna från svenska idol. Eller säger jag det varje år? :P Fast nä, jag tycker att första idol vinnarlåten som Daniel Lindström sjöng är den bästa, men det här kommer fan tvåa. Hur mäktig som hellst.. gåshud! :)




Nu ska jag borsta tänderna och sen hoppa i säng så jag orkar upp imorgon. Börjar jobba 7.15, glatt!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Melvin

Nu kära faster är det så här att Agnes har bästa Idol låten, och den här låten var bättre med Alice, för med henne lät det som en disney låt.. Vi ses på Onsdag... Kram

Melvin

2008-12-15 @ 16:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0