Knäck-mästaren julstessar

Mina knäck blev väldigt goda, inte så förvånande kanske... hehe... :P Det är så kul att laga knäck tycker jag, speciellt att hälla upp dem. Det är nåt med det som är så mysigt, sen i slutet när det har stelnat får man äta upp resten! :P

Jag börjar få lite julklappspanik. Vet bara vad pappa ska få, sen har jag ingen aning vad jag ska ge till någon annan. Pluss att jag har så jävla lite pengar att jag egentligen inte har RÅD att köpa några julklappar till nån. Kommer få panikspringa och inhandla resten när nästa lön har kommit, får man den på måndagen eller? Jag får försöka planera in vad jag ska ge folk så det bara är att handla sen när jag kommer till stan. :) Denna julstress, ville ju egentligen skippa jul!!!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Jess

Förslagsvis så blir du vet vad våra julklappar till varandra så om du hade nån tanke på mig så stryk den! ;)

2008-12-09 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0