Kvällens sista

Nu blir det snart sängen för mig, frågan är ju bara om jag lyckas somna.. jag hoppas det för jag börjar jobba 7.15 imorrn. Pigg och glad? Sista arbetsdagen denna vecka så det är skönt iallafall och på torsdag ska jag umgås med min brorson en stund, det ska bli kul! :)

Imorgon kväll ska jag iväg på julbord med SLU, man har ju lyxen att alltid bli medbjuden på det.. jag jobbar ju också där! ;) I och för sig inte så ofta.. men ändå. Så det ska bli riktigt gott! Undra om jag blir bjudens på snaps i år med? ;)

Det händer som ni märker inte särskillt jättespännande saker i mitt liv.. hehe, just nu är det mest jobb och ångest. Spännande va? Jag ska försöka fixa tillbaka min sladd som jag kopplar från mobilen in till datorn så jag kan lägga upp lite bilder, det börjar bli otroligt trist med bara en massa text.

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Höres imorrn! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0