Lite allt möjligt

Tjohoo, kom nyss hem. Var en sväng till stan och lägenheten efter jobbet och nu väntar jag på att maten ska bli klar, är hungrig som en varg!
Tycker det är ganska mysigt nu att lalla runt och dona i min lägenhet, inte för att det finns så mycket att göra än i och med att jag inte har några möbler, inget internet och ingen tv, men det är som ändå mysigt. Jag viker kläder, plockar här, diskar där! :)

Ska jobba även imorgon på fritids hela dagen, från 8-16.. så det är bra! Mer pengar till mig! Jag var jävligt trött idag på jobbet dock. Kunde inte somna inatt, dessa sömnproblem som kommer och går. Jag blir galen! Sen ringde klockan 6.00 och jag hade somnat kanske 3 / 3.30... pigg? Njaaaee! Hoppas jag kan somna inatt så jag är en lite piggare och gladare fröken imorrn.

Nu ska jag snart äta så ska skutta till köket och laga klart.

Det kommer att komma en bokrecension ikväll också skulle jag tro! :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0