Lördagstrafik var det visst

Hmm, det gick ingen buss när jag trodde att den skulle gå. Det var tydligen lördagstrafik idag så den gick inte 12.20. Så nu åker jag med pappa in och de måste åka in tidigare än planerat!

Jag sitter nu och jobbar på JENNIES julklapp till brorsan, frågan är ju egentliogen VARFÖR jag gör hennes julklapp som hon ska ge bort? Jo, för att jag är världens snällatse.. haha. Nä, men jag e lite irriterad för hon gick ut surare än en citron och jag tycker ju att på julafton kan man väl faktist bita ihop och försöka vara glad iallafall. Men nehej, inte det tydligen. Så nu när jag varit så snäll och gjort hennes juklapp hoppas jag att hon blir snällare resten av dagen och ger mig aaaaall den kärlek jag vill ha! :D

Jag börjar känna mig stressad, vill in till stan nu.. jag har alldeldes för mkt att göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0