Mer jobb, mer jobb! :)

Hej hallå!
Jag har jobbat nästan hela långa dagen. Skulle börja jobba 13.30 istället och när jag inte kunde sova inatt så stressade jag inte upp mig utan var vaken och dolade på i lägenheten. Somnade kanske runt 3 -3.30. Sen imorse ringde mobilen kockan 8 och det var dagis som undrade om jag kunde komma in och jobba, men eftersom att jag skulle vara på fritids idag så gick det ju inte. Jag somnade sedan glatt om igen men efter en timme ringde telefonen igen. Då var det fritids som ringde och frågade om jag kunde börja jobba tidigare, så det var bara för mig att kolla när första bästa buss från stan gick. Jag var på jobbat 11.45, lite halvtrött och sliten. Men mer jobbtimmar = mer pengar! Nästan all ordinarie personal är hemma med sjukt barn eller är sjuka själv, denna årstid är ju galen. Sjukdomar hit och dit. Jag är så glad att jag inte blivit sjuk än, det har gått magsjuka både på dagis och fritids väääldigt länge nu... och jag har inte blivit sjuk. Ta i trä!

Imorrn ska jag vara barnvakt till Melvin från 9 -13 ungefär och sen blir det att åka till fritids och jobba. Har fått pussla litegrann för att få tiderna att passa, hoppas bara att jag inte missar någon av bussarna jag tänkt ta för då e det kört! :P

Kommentarer
Postat av: Bnsm

hehe okej :)

god jul! :)

2008-12-18 @ 21:04:52
URL: http://bnsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0