Nu gnäller jag

Det är inget Dr.Phil på tv ikväll och det var fan det enda jag hade att se fram emot ikväll. Fy fan. Vad ska jag göra nu då? Ingen film har jag att se på heller, skulle vara jävligt skönt att bara ligga å se film halva natten, men allt som finns hos pappa har jag redan sett.
Skulle vilja lägga mig och läsa men jag tror inte att jag har ro nog att göra det. Kommer inte kunna koncentrera mig. Jag har köpt choklad iallafall så det ska jag smaska i mig ikväll. Massa snus och massa choklad. Jag får ha Sjukhuset maraton eller nåt, dryga är bara att jag får så jävla ont i nacken av att sitta på den här pallen, skönare att sitta i soffan ju.

Imorrn är jag också ledig och har ingen aning hur jag ska fördriva dagen. Blir galen om jag bara ska gå hemma här i mina tankar så jag funderar på att dra på stan, handla lite julklappar, fixa lite i lägenheten. Någonting måste jag hitta på iallafall.

Aja, nu måste jag göra nåt. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0