Redo för party!

Nu är jag alldeles strax färdig för kvällen och Lollo kommer och hämtar mig om ca 45 minuter. Jag har haft så svårt att veta vad jag ska ha på mig, det har jag i och för sig varje gång jag ska ut, men tur att man har världens bästa lillasyster som kan hjälpa en med det. Så efter mååånga om och men bestämde jag mig tillslut och känner mig väl ganska nöjd! Ska inviga mina nya skor idag också... :) Vet dock inte hur bra det kommer gå att gå med dem ute på blank-jävla isen, det blir spännande att se. Om det passar tar jag stövlarna och sen om vi går ut på krogen byter jag om till de andra skorna där, vill hellst inte bryta fötterna! :P

Inatt ska jag sova i lägenheten för första gången, spännande! :P Kommer nog kännas lite läskigt att sova där själv nu för första gången med det går nog bra... förhoppningsvis är jag så pass full att jag inte täker på det och slocknar på en gång.

Men ni får ha en toppenkväll allesammans! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0