Ska sova i en vecka

Nu är jag sliten efter helgen, jag har spenderat hela dagen i sängen. Klev upp en gång för att gå till OK och köpa mig nåt att äta, sen stupade jag tillbaka till sängen.
Jag höll mig rätt nykter igår ändå så det var skönt, men det tar på krafterna att ha en tvådagars. Jag har även haft inne mina linser i ögonen i två dygn så mina ögon är inte gladast på mig. Nu får jag vila dem och bara ha glasögon i några dagar.

Jag kan även säga att jag, nu efter helgen, är helt pank. Jag har kanske 150 kronor kvar och då överskrider jag kontot för att få ut sista hundringen, så kan det gå. Men det ju inte sååå länge kvar till löning och jag får rensa kylskåpet och skafferiet hos pappa. :P

Börjar känna mig hemma i lägenheten nu efter att ha bott där i helgen, trots att jag inte har några saker ännu. :) Känns bra! Måste bara fixa så jag får internet där, då skulle allt sitta perfekt! Sen skulle det kanske va bra att få dit köksbordet också så man slipper sitta på golvet och äta. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0