Söndag 21 december 2008

Söndag idag och jag jobbar inte imorgon, jätteskönt! Fast vem vet, de kan ju ringa imorrn och fråga men jag tar för givet att jag är ledig iallafall och jag får en känsla av att jag har lov. Som när man gick i skolan :P, jätteskönt är det.
Snart är det julafton och jag är inte klar med en enda julklapp än för jag väntar fortfarande på lönen. Blir att springa runt som en galning den 23:dje. Har inte heller någon aning om vad jag ska köpa till folk.. suck!

Vi sov väldigt länge idag och jag har nästan död när jag vaknade första svängen, men jag somnade om och sen var jag betydligt piggare. Inte som igår när jag nästan var medvetslös när vi skulle kliva upp.. haha.

Det blev ingen bio igår, gick ingenting av värde tyckte vi så vi har här och såg massa film istället. Spelade även lite tv-spel men jag dog nästan direkt så det var inte så kul.

Vad gör alla andra denna söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0