Sova - sen julafton!

Nu ska jag gå och lägga mig, jag ska upp rätt tidigt och ta en buss in till stan så att jag hinner till lägenheten för att duscha och byta om innan vi ska till mamma. Syrran och pappa ska dit just innan Kalle Anka tror jag, men eftersom att jag redan är i stan så kan jag ju gå dit lite tidigare. Ska höra med mammsen om det.

Jag läste precis att det kommer ut en ny film, med Zac Efron den 17 April 2009... YEY! :D Eller, den kommer på bio i USA den 17 April, någon som vet hur långt efter det som filmerna brukar börja visas i sverige?
Filmen, som heter 17 Again, handlar om en man vars liv inte blev som han tänkt det och önskar att han kan åka tillbaka till High School och ändra på saker. Önskat och gjort! :P Zac spelar alltså den yngre versonen av mannen.
Någon som vill se den på bio med mig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0