Tack för ALLT!

Kom nyss in efter en låååång nattpromenad med min Jessi. Efter ett jävligt jobbigt samtal med Erik som slutade med att jag bröt ihop totalt gick vi ut. Vad hade jag gjort utan dig gumman? Du är min klippa, du är bäst! Du förstår mig på ett sätt många kanske inte hade förstått mig. Och när jag känner mig som världens västa människa får du mig att känna mig lite bättre, jag är kanske inte denna världs Voldemort ändå... Utan dig hade jag fan inte pallat detta och jag hoppas verkligen att du vet hur glad och tacksam jag är för allt du gör för mig! Jag hoppas också att du vet att jag finns här för dig precis på samma sätt som du är där för mig?

Sen kom Jessi med en jättebra idé ikväll som jag blev sjukt peppad på! Vad det är säger jag kanske senare om vi gör slag i saken, men det blir efter jul i så fall. ;) Spännande... :)


You are my rock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0