Två blondisar gick på stan...

Jag och syrran var inte smarta idag. Vi klev upp tidigt imorse trots att vi somnat jättesent bara för att komma tidigt till mellandagsrean. När vi kommer ner till stan tyckte vi som att det var lite folk där... haha, då börjar det ju imorrn!!! Så vi hade kunnat ligga hemma i en varm säng och soooova. Skit! :P

Nu har vi en andra jul här hos mamma. Jon, jessika och Melvin är här och Melvin har fått massa julklappar!
Snart ska vi käka mer julmat, jag börjar faktist bli hungrig så det ska bli gott trots att jag är lite less på det. Sen ska jag hem tror jag och se någon film eller nåt. Ska sova tidigt så jag är utvilad imorrn på mellandagsrean och festen! :)

 Nu ska jag se ifall de vill ha hjälp med någonting i köket!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0