Uppesittarkväll

Det är uppesittarkväll här hos pappa men pappa glömde köpa bingolotter och det är ju höjdpunkten på denna kväll så det sög! :P Syrran är och träffar några kompisar och pappa ser en film som jag redan har sett så mysfaktorn är inte så hög här hemma. Men vi har ätit gott iallafall så både magen och jag är ganska glada ändå!

Jag är nu klar med julklapparna som tur är och jag ska slå in dem senare. Hoppas folk blir nöjda och glada för jag och Emma sprang runt som galningar idag. Satan va jobbigt det va och påsarna blev bara tyngre och tyngre och tyngre... Jag hoppas bara inte att jag glömt någon, haha.. det hade ju blivit pinsamt! :P
Kom ihåg en julafton när jag var liten, då kom jag på just innan vi skulle dela ut julklapparna att jag hade glömt att fixa julklappar till pappa och brorsan. Tur att jag som sagt var liten då!

Vi får väl se vad morgondagen har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0