Vilken jävla kväll

Haha, satan alltså... jag hade jävligt roligt det jag minns. Men helt plötsligt upptäcker jag att jag har tappat min mobil, och ni kan ju tänka er hur jag blev. Haha, gick omkring på rex och storböla medans jag letade febrilt. Stefan och Johan hjälpte till bäst de kunde! :P Men det va ju självklart ingen mobil någonstans.
Sen nu när jag vaknade imorse och hade gått till mamma ringde jag den och då svarar det en kille. Han jobbade på subway och de hade hittat den där... det skumma är att jag var bara inne på subway kanske 15 minuter innan jag gick hem inatt och jag hade ju redan tappat mobilen inne på Rex. Så jag fattar inte hur den hamnat där. Skumt! :P Men jag fick tillbaka den iallafall och den e hel och fin! :)

Ikväll ska jag, pappsen och lillsiz åka och bowla kanske. Men just nu ska jag lägga mig och sova en stund tror jag! :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0