Dagen idag

Tiden på dagiset idag bara rusade iväg. Kvällen har dock varit väldigt lugn, gick på promenad med Burre först och efter det har jag bara legat i soffan och degat. Dr.Phil var väldigt intressant, handlade om en man som psykiskt misshandlade sin fru. Han var helt jävla störd.. ett nackskott skulle han haft! Dr.Phil va kung och sågade honom totalt, haha, I Love Phil! :D

Jag ska snart hoppa i säng och läsa en stund. Överväger dock ifall jag ska se ett avsnitt av Sjukhuset först!
Jag har faktist börjat komma in i boken nu äntligen, jag var ju ganska nära på att ge upp den där ett tag men den har tagit sig lite och nu är den faktist ganska bra. Hoppas det håller i sig!

Jag skulle vilja ändra designen på min blogg litegrann, någon som vill och har lust att hjälpa mig med det? Jag är ju värdelös på det och fattar noll i hur man gör.

Jaja, Sjukhuset sen sängen!

Kommentarer
Postat av: Saga

haha, ja det är ju så. varenda jäkel ordbajsar, men när jag läser andras så tänker jag liksom inte på att det bara är samma skit dag in och dag ut typ :P men när man själv gör det så känns det så himla tråkigt och tragiskt :D men ah, skoj är det dock så vill ju inte precis sluta heller!

2008-11-21 @ 09:30:53
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0