Det var länge sen jag sov såhär länge

Vilken sömntuta jag är! Jag har sovit fram tills nu och nu sitter jag och äter frukost. Fast de sista timmarna har jag vaknat och slumrat omvartannat, jag kände mig hur seg som hellst och jag ville verkligen inte kliva upp. Tillslut tvingade jag mig själv att dra mig upp ur sängen och nu sitter jag här, känner mig lite klarare i huvudet faktist.. Kaffet gjorde sitt! :)

Sen kommer syrran hit så jag måste ta och städa upp på hennes rum. I veckan jobbar jag bara en dag på dagis, torsdag, så jag funderar på att vara i stan och börja dona och fixa i lägenheten. Planera hur jag ska ha det osv osv.
Det kan ju dock hända att de ringer in mig någon dag till på dagiset, det hoppas jag, så jag ska nog sova i Täfte på kvällarna så det är nära till jobbet.

Kvällen blir för övrigt lugn, ska nog bara läsa och umgås med min syster. Undra om det kommer någon bra film på tv ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0