Hyllning till Jessi och skogudarna!

Jag vill nu skriva ett litet hyllningsinlägg till min kära vän Jessi! :)
Inte nog med att hon alltid finns där, har bra musiksmak och filmsmak så är hon alltid där för mig. Men det jag egentligen ville punktera i detta inlägg är att hon är BÄST att shoppa med! :D Varje gång jag är på stan med henne hittar jag saker, farmförallt skor! Jag som ALDRIG hittar skor vanligtvis. Idag gick vi på stan och jag hade köpt en present till pappa, vi var inne på Gina och Jessi ville snabbt in på skoaffären mitt emot. Jag som skarpt ogill att gå in på skoaffärer följde med in ändå. Men vad händer där inne tror ni? Jag hittar TVÅ par underbart fina skor! Ett par söta lite elegantare skor som kommer passa utmärkt till klänningar och kjolar (jag har länge velat ha ett par sådanna skor) och de sitter som gjutet på mina fötter. Sen, inte nog med det, hittade jag att par skitfina stövlar med liten klack som jag kommer kunna ha nu i vinter!
Så gissa om jag är glad eller glad nu!? :D Svävade ut ur butiken på små rosa moln!
även Jessi hittade sig ett par riktigt snygga skor så vi var riktigt nöjda båda två!

Nu sitter jag hos mammsen och tar det lugnt. Ska ta en buss tillbaka till täfte senare men får se vilken buss jag tar. Det går en buss 18.20 sen en 19.20 och en 21.40. Så jag får se vilken det blir.
Ska sätta mig framför tv'n en stund och sappa litegrann!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jess

:)



these boot were made for walking... mina var iaf assköna! :D

2008-11-09 @ 01:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0