Kartonger någon?

Godmorgon och goddag! Jag sov mycket längre idag än planerat.. för ovanlighetens skull :P. Jag börjar jobba om ca 1 1/2 timme så jag kan bara ta det lugnt ett tag. Vi skulle vara ute idag på fritids så det blir att klä på sig ordentligt så att man inte fryser.

Sen ikväll åker jag in till Nydalahöjd och sover hos Bror och Jess, blir smidigast att jag redan är i stan imorrn när jag ska till Erik och börja städa ur mina saker. Skönt att slippa ta buss från täfte osv osv. Måste försöka få tag i kartonger så jag har nåt att packa sakerna i, gick till affären här i byn igår och frågade.. men de hade inga just då. Får gå dit och tidda ikväll igen, annars får jag gå runt i stan och fråga imorrn.

Nu ska jag smått börja göra mig i ordning och sen sätta mig och läsa en stund hade jag tänkt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0