Önska mig en målarbok i julklapp kanske?

Det gick bra och var roligt på fritids idag! Vi var inte ute nåt utan barnen hade fri-lek så jag va som bara där undertiden de pysslade på med vad de ville. Började dock färglägga en teckning som inte hann klart, en av småtjejerna där skulle spara den så att jag kan fortsätta med den nästa gång jag kommer dit! :P Jag gillar att färglägga, borde göra det på fritiden igen! Haha!

Imorgon jobbar jag hela dagen och kommer flänga runt som en vante nästan! :P Först ska jag vara på en av avdelningarna på förskolan, sen hoppa över till en annan... sen på eftermiddagen ska jag till fritids igen och vara där till klockan 16. Kommer säkert bli en rolig dag med en massa skoj, men jag kommer garanterat vara rätt slut i skallen när jag kommer hem igen. De ringde även från förskolan när jag kommit hem idag och frågade om jag kunde fortsätta jobba hos dem när jag slutat mitt pass där imorrn, men eftersom att jag ska till fritids går det ju inte.. kan tyvär inte dela mig på två! Men vad mycket pengar man hade kunnat tjäna ifall man hade kunnat göra det! :D

Ikväll ska jag sträckläsa och se Dr Phil. Phil var ju inställt igår pga fucking hockey, men nu är det tillbaka! :D

Höres senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0