Pyssel-fröken som valvakar

Jag är helt slut efter en lång dag! Det löste sig med fritids iallafall.. jag skulle vara där mellan 12.00 - 15.00. När jag var där pysslade vi lite och jag fick känna mig kreativ. Jag tycker det var väldigt kul, intressant och lärorikt att vara med lite äldre barn. De är mycket mer vältaliga och man kan ha en helt annan diskussion med dem än de yngre barnen som går på förskolan.
När jag skulle gå tillbaka till förskolan sen fick jag jättefint beröm av en av lärarna på fritids och det värmde varmt i hjärtat. Hon sa att hon tyckte att jag var jätteduktig med barnen, att jag såg precis var jag behövdes och att jag var duktig på att ta diskussionen med dem och tillrättavisa dem på bra sätt. Vad glad jag blev! :D De ville även att jag skulle skriva upp namn och nummer hos dem så jag kommer säkert få jobba mer hos dem i framtiden!

Jag var som sagt helt slut när jag kom hem idag och efter maten tänkte jag ta en powernap innan Dr Phil började. Jag somnade 18.30, sen när jag vaknade till ordenligt var klockan nästan 22.00, haha, så får se när jag kan somna inatt. Har iallafall inget vik imorrn så jag kanske åker in till Teg och hälsar på där, och då börjar jag inte förrens 14.

Nu ska jag sätta mig med en skål nötter och ett glad saft och se på TV, det är ju valvakan inatt som man inte vill missa!

 

Vem vinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0