Skulle jag jobba idag?

Goddag! Jag har precis ätit frukost och druckit kaffe, precis som igår morse. Jag som trodde att jag inte skulle jobba idag, men de ringde från dagiset för ca en halvtimme sedan och frågade vart jag var. Snacka om dålig kommunikation! Jag hade så inte hört att jag skulle jobba idag, vad jag visste var att jag skulle jobba tisdag och fredag. Men men, det har blivit nåt missförstånd och idag när jag går från jobbet ska jag verkligen fråga ALLA om och i så fall när jag jobbar imorrn.

Gick in på aftonbladet det första jag gjorde nu när jag starta datorn. YES, Obama vann! Nu får vi väl se med spänning vad framtiden har att ge och hur den utspelar sig.

Ska borsta tänderna och hoppa iväg till jobbet nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0