Snart är jag inte hemlös längre!

Åååhåå, min lycka är total! Inflytt 1 december troligtvis! KAN MAN BLI GLADARE!?
Tack, tack, tack camilla!!
När jag har flyttat in får alla hälsa på så bjuder jag på kaffe och kakor! ;) (hoppas på att pappa köper en kaffebryggare åt mig).. hehe.

Det blir att hoppa i säng tidigt för min del ikväll, jag är jättetrött! Får se vad mogondagen har att erbjuda. Nu kan jag inte minnas om jag börjar 7 eller 7.30..jobbigt läge. Äh, jag kan ju lika gärna gå så att jag är där 7, en halvtimme hit eller dit spelar då ingen roll.

Natti!

Kommentarer
Postat av: M

ÅÅåh, vad roligt för dig gumman.

Grattis!

Jag kommer gärna på kaffe. ;P

2008-11-05 @ 22:24:54
Postat av: Jennie

GRATTIS SYSTER!!!

2008-11-06 @ 01:17:43
URL: http://jjennnie.blogg.se/
Postat av: storebror

Grattis

Du vet att du har en säng stående här fram till inflyttning om du behöver.



Fortsätter Tyson skita i hallen och kräkas i sängen kanske du får 6kg norsk skogskatt i inflyttningspresent ;-)

2008-11-06 @ 23:24:09
Postat av: storebror

Grattis

Du vet att du har en säng stående här fram till inflyttning om du behöver.



Fortsätter Tyson skita i hallen och kräkas i sängen kanske du får 6kg norsk skogskatt i inflyttningspresent ;-)

2008-11-06 @ 23:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0