The Notebook

Kom precis hem från jobbet. Det har varit en ganska lugn och mysig dag, skönt det. Den här veckan har känts otroligt lång så det är bra att det är fredag imorrn! Vad som händer i helgen vet jag inte, jag hade tänkt ta mig till lägenheten på lördag för att fixa och dona lite.. får se om det blir så.

Ikväll ska jag bara ligga hemma och ta det lugnt. Se tv och mysa.
Jag såg på Dagboken igår (för ca hundrande gången :P) och herregud vad jag lipa. Som vanligt. Den är uj så otroligt bra att jag knappt vet vart jag ska ta vägen när jag ser den. Underbar film, och underbara skådespelare! MmMmmMMmm!! :D Min favvis Ryan Gosling är ju fööör underbar i den här filmen! <3


Nu ska jag se om middagen är klar snart! Sen är det Dr Phil klockan 19.05, inte missa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0