Törnrosa

Jag har sovit och jag har sovit!
Jag gick och la mig igår 19.30 bara för att vila en liten stund, tänkte att jag kunde ju sova ca en timme iallfall. När jag sedan vaknade på riktigt var klockan 02.00, trodde ju aldrig att jag skulle lyckas somna igen efter att jag då klivit upp och borstat tänderna. Eftersom att jag inte börjar jobba idag förren 15.00 så gjorde det ändå ingenting om jag inte somnade så fort. Låg kanske vaken i 2 timmar sen somnade jag igen och sov till 11. Så jag har sovit mycket och är riktigt utvilad för tillfället, redo för ett tvåtimmars-pass på jobbet! :P

Rektorn från skolan ringde idag, snubben som jag har vickat för på dagis kommer tillbaka imorrn så nu är mitt vick slut. :( Hoppas dock på att jag kommer få vicka en del iallfall, folk som är sjuka osv osv. De har redan ringt från fritids så jag jobbar mellan 15-17 imorrn där. :)

Får se om jag ska jobba någonting på onsdag, ska jag inte det kanske jag kan åka till Erik och börja packa ihop mina saker. Känns som att jag bara vill städa ur mina saker och mitt liv därifrån så fort som möjligt. Inte bara för min skull utan även för hans skull, måste ju vara lite drygt att ha alla mina saker där när jag inte bor där längre.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar, på det sättet hinner jag kanske mysa i soffan med en bok innan jag går till jobbet.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

synd att ditt vick är slut nu men! :)

Ja haha det tycker jag med! positiva miner, det blir ju så roligt som man gör det!

2008-11-17 @ 14:37:50
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0