Vad ska man ge pappsen i farsdagspresent?

Nu är jag hemma igen, dagen har varit ganska stressigt.. speciellt i slutet när vi bara var två personal och JÄTTEMÅNGA barn. Men det gick bra för de lekte ganska bra på egen hand om de droppade av en efter en hela tiden.
Jag fick förlängt vikariat också! :) Rektorn kom och frågade mig idag om jag kunde tänka mig att jobba en vecka till och själklart kan jag det! Så grymt roligt!! Barnen är ju så fina och jobbarkompisarna är bra så jag trivs som fisken i vattnet. Jag är bara glad att jag fått en hel vecka till med alla godingar!

Ikväll ska jag bara slöa framför idol och sen med en bok under näsan. Bara ha det lugnt och skönt. Imorgon ska jag och pappsen hälsa på farmor som fyller 99 år tror jag det är och sen ska jag på stan och luncha med Jessi och köpa en farsdagspresent åt lilla pappsen. Frågan är ju bara vad jag ska hitta på åt honom... Funderar på att köpa en snygg tvålpump och en tandborsthållare. Just nu har han en gammal plastpump från en tvål han köpt för evigheter sedan som han bara fyller på och han har tandborstarna i en kopp, så det kanske han skulle behöva?

Jag är hungig som en varg och det luktar underbart från köket... Hoppas maten är klar snart!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0