Äntligen är HSM 3 - dagen inne!

Hej hej! Jag har precis vaknat och sitter och äter frukost! Är lite sliten, var ute med grabbarna grus på Pipes igår. Det var väldigt trevligt.. men skapade förvirring.
Jag skulle ju kanske vara med M och försökte ringa men hennes dum-mobil vill inte släppa fram mina samtal. Knasigt!

Snart ska jag på bio med Jessi! :D Vi skulle träffas innan och snacka lite skit, ska även träffa Stefan och ge tillbaka Jens visa kort som jag råkade få med mig hem. Haha, märkte det när jag kom hem. Men jag hade det eftersom att jag var tvungen att köpa öl åt honom i baren för han fick inte köpa för bartendern, så jag snodde det inte! :P

Nää, nu ska jag göra mig klar och sen är det biiio för hela slanten! Puss


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha lilla nörden i HSMS, men ha det kul idag älsklingssyster!(L)

2008-10-25 @ 13:10:43
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0