Är jag en egoist?

Hej bloggen!
Blev inget morgoninlägg när jag vaknade. Nu sitter jag på jobbet och passar på med ett snabbt inlägg.
Vi har börjat jobba på allvar idag, men det verkar som att det har blivit lite fel på listorna vi fått.. de är liiite inaktiva! De vi kontaktar är lite för gamla. :P

Får se när jag slutar jobba ikväll, för är resten av alla dessa listor inaktiva så känns det lite meningslöst att jobba ända till 21. Får se vad Bossen säger när han kommer tillbaka, han och PA for ut på några ärenden.

Sen vill jag säga till kära bigsiz att jag visst på nått sätt kan förstå att hon är upprörd över allt som hänt.. MEN jag har så svårt att sätta mig in i hennes situation. Visst, man ska inte jämföra problem med andra problem... men jag tycker att det hon egentligen är upprörd över känns oväsentligt, iallafall för mig. Det känns som att du gör problemen större än vad de behöver vara gumman. ALLT LÖSER SIG... alltid! Det är ingen idé att gräva ner sig över saker som egentligen är småsaker. Visst, de kanske inte är så små för dig, vad vet jag. Men i mina öron är det småpotatis! Men självklart får du ringa och prata om allt detta, jag försöker sätta mig in i din situation och jag försöker verkligen ha det medlidande jag känner att jag skulle vilja ha. Men som min egen situation ser ut just nu så kan jag bara inte.. hur mycket jag än skulle vilja så kan jag inte ha den förståelse för dina problem som jag kanske normalt skulle ha.
Sorry gumman! (hon la på i örat på mig när vi pratade sist och jag gissar att hon är sur på mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0