Första dagen på vikariatet!

Min första dag på förskolan har gått ganska bra! Barnen är så söta, men det är lite svårt nu i början innan jag kommit in i rutinerna. Imorgon börjar jag 07.30 så jag har hand om frukosten och så för de barn som kommer tidigt. Sen är det maskerad imorrn så det lär vara livat, alla barn är så himla peppade! haha, sötungar! Jag måste väl också klä ut mig.. men eftersom att jag fick veta det idag är jag väl inte mest förberädd och har väl knappt nåt att klä ut mig till.. får va kreativ och hitta på nåt.. kanske ett troll eller nåt? :P

Nu ska jag se om det andra Supernatural avsnittet är av bra kvalitet, i så fall ska jag sätta mig och se på det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0