Håll tummarna för mig idag klockan 14.00

Godmorgon bloggen!
Nu är jag vaken och har precis ätit frukost. Ska snart börja göra mig klar för att åka på intervju... jag är nervös! Jag skulle verkligen behöva detta extrajobb!! Det skulle inte bara vara bra för min ekonomi utan också bra att få in en fot någonstans.

Sen ska jag till jobbet. Men jag funderar om jag ska försöka hinna till biblioteket först, det dryga då är ju att det blir ett himla flängande fram och tillbaka. Dock är det ju skönt väder så det kan vara härligt att promenera i solen!
Då kommer jag ju dock till den svåra frågan, vad ska jag låna? :P

Nu ska jag försöka lista ut det och sen ska jag göra mig klar!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ps. I love you, utan tvekan !!



EC

2008-10-07 @ 12:12:50
URL: http://emcosu.blogg.se/
Postat av: Johan

Nu så är det dags för en ny design-tävling hos mig, missa den inte!



Med vänliga hälsningar Johan

2008-10-07 @ 14:03:59
URL: http://evryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0