Har man världens bästa bror, så har man!

Min storebror är världens bästa!
Jag bestämde mig ikväll för att sy om ett par av mina jeans så att de skulle sitta bättre och jag ville även göra om dem till stuprör. Jag och symaskiner gott folk... det är ingen bra kombinaton. Är det någonting jag är värdelös på så är att sy! Och jag tror att min käre bror märkte det, haha, för helt plötsligt har han tagit över och syr om dem åt mig! Kan ju säga såhär, tur va väl det för när jag tänker efter så hade det nog inte blivit så mycket byxor kvar att ha när jag skulle varit klar. Så nu har jag ett par snygga jeans som sitter bra utan att behövt betala en spänn för dem, PERFEKT! =)

Ska nog snart se på Superntural! Har väntat och längtat så mycket efter att få se första avsnittet på säsong 4 och nu har jag det hemma, bam bam baaa! Så Det blir nog att se det inatt! :)

Mina pojkar!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0