Hos Älsklingen

Sitter hos Älsklingen nu, missade sista bussen hem.. upptäckte det fem minuter efter att den gått.
Vi har sett på The Shining ikväll, haha! :) Älsklingen hade inte sett den (galen!) så nu blev det äntligen så att vi tittade på dn, i brist på annat bra. Filmen är ju en klassiker, men dock inte så bra som jag minns att den var från att jag var liten!:P Kommer ihåg att jag alltid såg den när jag var yngra. Jag och min gamla vän S såg den några gånger (inga andra vågade se den, vi var de coola ungarna) sen såg jag den även med pappa någon gång tror jag. På den tiden var den jätteläskig... inte FULLT lika skrämmande idag dock. =)



Imorgon ska jag till studievägledningen. Måste dock lista ut var det är, har inte full koll på det ännu. Men jag ska nog hitta dit, inga problem =)

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0