Intervju

Nu sitter jag på jobbet igen efter intervjun. Jag tror då att den gick bra, kvinnan som intervjuade mig var jättetrevlig. Det enda som är problemet är ju att jag inte har någon som hellst erfarenhet av sådanna här jobb. Jag har ju aldrig jobbat inom vården och jag har inte heller någon utbildning inom den.
Jag hoppas iallafall på att få hoppa in som timvikarie och jobba kvällar och helger ibland. Jag ska fan läsa mig supersnabbt hur allt går till!! :) (om jag får jobba där).

Är som jag sa på jobbet nu, Bossen är inte här. Han är hemma med sjukt barn. Han skulle inte heller komma in någonting mer ikväll. Så jag får se hur länge jag jobbar.
Tänkte skriva klart det jag skulle få skrivet och sedan kanske jag ska åka hem. Jag vill hem och LÄSA!. Var ju på biblan idag och lånade Ut ur skuggan med Jessica Kolterjahn. Så just nu vill jag hellst sätta mig under ett täcke med en godispåse och läsa. Dock borde jag skippa godiset, ätit lite väl mycket godis senaste tiden.. :P

Nu ska jag sätta mig och skriva så att jag får åka hem någongång!

Kommentarer
Postat av: Emma

absolut : ) I like OPI ; )



vad häder & sker i helgen?

EC

2008-10-08 @ 23:51:08
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0