Jag gillar att slöa

Hade kortdag idag på jobbet, slutade 13.30 så det var ganska skönt! Men det kändes nästan konstigt att gå hem så tidigt, är ju van att jobba till 17.. haha! :)
Så sen dess har jag bara degat framför tv'n, sett Oprah och ätit mackor. Funderar på att krypa ner i soffan igen, men det är dock ingenting bra på tv så jag kanske tar med mig en bok istället.

Kom på att det kommer bli svårt för mig att hinna fixa maskeraddräckt ordentligt... den va ju imorrn (om den inte va nästa fredag? måste kolla upp)  och imorrn jobbar jag till 15.00. Skulle i och för sig kunna åka direkt till stan och sedan göra mig i ordning hos mamma.

Men men, slöa va det jag skulle göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0