Kunde inte blogga!

Försökte blogga imorse när jag klev upp men blogg måste ha varit nere eller nåt?
Nu sitter jag iallafall på jobbet, skulle egentligen börja 09.00, men jag vaknade 8.35 så jag hann inte riktigt. :P Men ändå.. JAG var vaken 8.35, det va länge sen det hände! Men nu när jag tillslut dök upp på jobbet är det ingen här, joo PA vår datasnubbe.. men ingen annan :P. Så nu vet ja inte vad som händer. Fast det ser ut som om Bossen är i närheten, han bil är här, hans jacka hänger på stolen och nyss ringde hans mobil... så han kanske bara är på övervåningen.
(Svamlar jag om ointressanta saker? :P)

Japp, ska som sagt kolla på en lägenhet idag, eller ett rum i en lägenhet. Ska ringa mamma senare också och kolla när hon tror att vi får svar om ettan vi ansökt på. Hade ju varit underbart om jag skulle få den!

Nu ska jag dricka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0