Lek och blöjbyten!

Hej bloggen!
Idag har jag varit på dagiset heela långa dagen och det har varit lika kul och mysigt som vanligt. Även fast det är jobbigt ibland och fast jag var otroligt trött hela dagen har det varit kul! Barnen är ju så fina! Det märks att de har lärt känna mig lite bättre under veckan som gott för de är inte lika blyga för mig längre.
Idag gjorde vi halsband och pärlplattor, det uppskattades (särskillt av vissa tjejer som är riktiga girlie girls som älskar rosa och glitter :P). Sen har vi varit ute en del också, en ganska lång stund på dagen men vi hoppade över att gå ut på eftermiddagen för det va så få barn kvar och pluss att det var så förbannat kallt ute. Det är svårt att få dem att behålla sina vantar på! Men det kan jag i och för sig förstå, dessa vantar är ju såå klumpiga, det går ju knappt att leka med dem på.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och slappa framför tv'n eller med en bok. Blev inte så mycket sömn för min del igår. Så jags ka nog läsa en del, kanske ta och koka mig en kopp kaffe om jag orkar och sedan sätta mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0