Natti!

Skönt med fredag imorgon! Och eftersom att det är fredag betyder det ... IDOL! :D Men jag är lite skeptisk till vissas låtval.. tex Robin B's. Jag undrar ju om det verkligen kommer att funka och bli bra.. jag hoppas ju men just nu tvivlar jag lite.

Min Boss är så himla snäll!! Ikväll sa han att han kände någon som hade en etta som kanske skulle flytta och ville hyra ut i andra hand eller hur det nu var. Han sa att han skulle lägga fram mitt namn och säga att jag är intresserad! :D Så hoppas han flyttar SNART och att jag får hyra lägenheten och framför allt, hoppas hyran inte är allt för hög. Bossen visste inte vad den låg på.

Men nu ska jag hoppa i säng och läsa litegrann!
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0